Theme by Kran

3/01/2015

Marcin Pałasz - Licencja na zakochanie

Licencja na zakochanie
Autor: Marcin Pałasz
Data wydania: 14 października 2014
Liczba stron: 192
Wydawnictwo: Literatura


Na początku chciałabym się z wami przywitać. Jestem Ania i chodzę jeszcze do podstawówki. Jest to mój pierwszy post. Mam nadzieję, że spodoba wam się moja recenzja książki. 


Fabuła

Akcja toczy się w naszych współczesnych czasach we Wrocławiu. Mieszka tam trzynastoletni Gucio - trochę ciapowaty i dość otyły chłopak. Żyje razem z babcią. Ma przyjaciółkę Lutkę, z którą chodzi do klasy. Jednak gdy Lutkę zaczyna podrywać przystojny i wysportowany Pioterk, Gucio postanawia zmienić wiele w swoim życiu. Dieta, soczewki zamiast okularów, nowe ciuchy... Poznaje kolegę o imieniu Bąbel, który pomaga mu zdobyć serce Lutki. 

Bohaterowie

Wszyscy bohaterowie byli ok, tylko ten Piotrek trochę denerwujący, bo Gucio miał przez niego doła. Oczywiście jest jeszcze więcej bohaterów drugoplanowych, ale jakbym wam powiedziała jacy, za dużo bym zdradziła. Ze wszystkich to chyba najbardziej lubię Gucia, bo specjalnie dla Lutki zaczął się zmieniać. Stał się niepoprawnym optymistą i wyszukał w sobie wady. 

Oprawa graficzna 

Według mnie, oprawa graficzna przypomina abstrakcję. Autor okładki trochę zaszalał, w końcu to książka dla nastolatków :) Książka w twardej okładce. Super się czyta, nie mogłam się od niej odciągnąć :)

 Podsumowanie

Książka idealna dla 11 - 15 latków. Mogą ją też przeczytać oczywiście starsi. Ogólnie jest fajna i polecam ją gorąco. Książka was nie zawiedzie :) Zapraszam do komentowania. 


Ps. Znalazłam jeszcze dwie inne wersje okładki, różniące się od tej co podałam powyżej:

 



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz