Theme by Kran

3/14/2015

Krystyna Siesicka - Obok mnie




        Tytuł: Obok mnie
Autor: Krystyna Siesicka 
Wydawnictwo: Akapit Press
Oprawa: Twarda 
Liczba stron: 135
Rok pierwszego wydania: 1972










Fabuła
Książka Siesickiej opowiada o trudnych chwilach nastolatków. Składa się z kilku krótkich opowieści. Najbardziej podobało mi się opowiadanie ,,Nieprzemakalni". Opisuje ona czterech najzwyklejszych ludziach. Dominika i Filip w pewien deszczowy dzień udają sie do domu pani Izabeli i profesora, prosząc o nocleg. Wszystko zaczyna się komplikować, kiedy każdy z nich ujawnia swoje tajemnice.. 
Są jeszcze cztery inne opowiadania: 
  1. Słoneczny pogodny ranek
  2. Być babim latem
  3. Obok mnie
  4. Możesz iść
Każde opowiadanie jest wyjątkowe na swój sposób.

Bohaterowie 
Każdy bohater z tych krótkich opowiadań spodobał mi się. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystkie postaci miały swój sposób bycia, specyficzne poczucie humoru czy wyjątkowy charakter. Zdarzały się kłótnie, ale tylko takie małe moim zdaniem :) 

Oprawa graficzna
Kiedy pierwszy raz zobaczyłam oprawę tej książki, myślałam, że będzie o czymś szalonym. Jednak pozory często mylą. Książka w twardej okładce, świetnie pasuje do czarnej torebki :)

Podsumowanie
Książka świetna, wciąga na dłuuugo. Nie brakuje w niej niczego. Wypożyczyłam inne książki tej autorki i mam nadzieję, że też będą takie fajne jak ta. Gorąco polecam :3

Mam dziś urodziny :3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz