Theme by Kran

3/06/2015

Greg Iles - Pamiec krwi

Pamięć krwi
Autor: Greg Iles
Tytuł oryginalny: Blood Memory
Ilość stron: 200
Wydawnictwo: Albatros 
Data wydania: 2005



Fabuła
Wydaje mi się że akcja toczy się w 21 wieku. Na początku powieści poznajemy Cat Ferry - kobietę w ciąży bez męża, ale z kochankiem. Gdy Cat miała 8 lat jej ojciec został zamordowany w jej domu. Kiedy nagle natrafia na ślad krwi na dywanie (bo ona bada zwłoki) zaczyna dochodzić, co sie stało z jej ojcem. 

Bohaterowie 
No cóż, bohaterów jest dużo... Każdy z nich był wyjątkowy na swój sposób. Najbardziej to polubiłam chyba samą Cat, ponieważ moja ciocia też kiedyś była w podobnej sytuacji co ona. Najgorszy według mnie był jej dziadek, ponieważ on wiedział całą tajemnicę o śmierci jej ojca, a biednej Cat nic nie powiedział. Nie lubiałam też tego Seana, czyli kochanka Cat, bo wrócił do swojej żony i zostawił ją w trudnych chwilach. 

Oprawa graficzna 
Książka w twardej okładce. Okładka taka trochę mroczna, skrywająca tajemnice... 

Podsumowanie
Książka świetna, strasznie wciąga. Ma w sobie dreszczyk emocji i niepewności. Strasznie wciąga. Miałam tak, że czytałam, czytałam i dotarłam do końca w jedno popołudnie :) Hehe. Zachęcam do komentowania. 

Ps. Miałam tą książkę razem z innymi opowiadaniami, czyli to była książka połączona w kilka powieści. Tutaj jest okładka tej książki 
Mam nadzieję, że zrozumiecie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz