Theme by Kran

4/24/2015

"Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem"

                                                    Tytuł: Powrót bogini, część 1

Autor: Phyllis Christine Cast
Wydawnictwo: Harlequin
Data wydania: 2013r.
Liczba stron: 364

Fabuła
Shannon jest władczynią Partholonu, którą ukochali sobie wszyscy jego mieszkańcy. Naród zwyciężył wojnę z Fomorianami. Przybywa cudowny mąż wybranki Epony, ClanFintan - żyć nie umierać, sielanka. Kobieta wraz ze swoim ukochanym często wybywa z Partholonu na przejażdżki konne. Na jednej z nich stała się tragedia - Shannon w niewytłumaczalny sposób odchodzi z Partholonu i wraca do rodzimej Oklahomy wbrew swojej woli. Tam zajmuje się nią Clint - sobowtór ClanFintana. Umiłowana stara się teraz dowiedzieć, co się stało, dlaczego Epona zrobiła tak, a nie inaczej?
Fabule daję 6/10 punktów, nie była ona fantastyczna. Jak dla mnie - zbyt dużo nudnych opisów  z życia codziennego.

Bohaterowie
Największe zaskoczenie - tak bardzo się do nich przywiązałam. Realistyczni, nie da się ich nie lubić! Moją ulubienicą była Alanna, a Waszą?
Według mnie postacie zasługują na dychę! 10/10. 

Oprawa graficzna
Ciemna okładka nie jest bardzo zachęcająca, jednak błękity zostały wplecione tutaj idealnie. Nie wiem tylko, po co tu ta panienka. Co autor miał na myśli?
Grafika nie zachwyca, lecz nic nie szpeci. 5/10.

Podsumowanie
Powieść nie jest dla osób, które lubią dreszczyk emocji i strach o to, co będzie dalej. Idealna na wieczory w łóżku z herbatą. Co mnie zaskoczyło? Niezapowiedziane wątki erotyczne, które nie zawsze podobają się młodszej czytelniczce.

+ Niezła okładka.
+ Lekka, nieskomplikowana fabuła.
+ Akcja toczy się płynnie, książka przeczytana w dwa dni.

- Momentami nudna.
-Niektóre dialogi wydają się zbyt sztuczne, wręcz książkowe.

Książka dostaje ode mnie 21/30 pkt.
Ocena: 5


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz