Theme by Kran

5/17/2015

"Ludzkie życie na krosnach tkane - jego wzoru nie zna nikt z nas..."

Tytuł: Klątwa tygrysa. Wyzwanie.
Seria: Klątwa Tygrysa. 
Tom 2
Autor: Colleen Houck.
Wydawnictwo Otwarte
Rok wydania: 2011
Liczba stron: 411

  Kelsey wraca do domu zostawiając Rena. Okazuje się, że pan Kadam zakupił jej dom, luksusowe auto, opłacił studia. To wszystko w ramach wdzięczności - za pomoc tygrysom. Ren niespodziewanie wprowadza się do domu obok niej. Nie mógł już wytrzymać, bardzo za nią tęsknił. Okazuje się, że dziewczyna ma pomóc Renowi i Kishanowi w odnalezieniu kolejnego daru dla Durgi.
   Kelsey dowiaduje się, że ściga ją Lokesh, który pragnie jej amuletu. Kiedy wyruszają na poszukiwania daru, armie Lokesha atakują i porywają Rena dla okupu. Złoczyńca chce, aby wybranka Durgi oddała mu amulet w zamian za Rena, który jest torturowany.

   Kolejną część "Klątwy Tygrysa" zaczęłam czytać od razu po zakończeniu pierwszej. Byłam wciąż zachwycona romansem, przygodą i zagadkami. Do czasu, aż tłumaczka nie zawaliła reszty książki. Liczne błędy językowe ("spadać w dół" był moim ulubionym) sprawiały, że książka traciła swoją magię. Zwracały bardziej moją uwagę niż treść powieści. Ale co tam, da się czytać!

   Po raz kolejny zakochałam się w okładce, znów urzekły mnie misterne wzory, tym razem w kolorze lekko startego złota. Dodatkowo czarny tygrys (tak, Kishan) na czerwonym tle i wszystko znów pokryte wzorami - uwielbiam takie kompozycje, kojarzą mi się z Indiami, gdzie głównie się wszystko rozgrywa. Jeśli chodzi o czcionkę - taka sama jak wcześniej, nic do zarzucenia.

Podsumowanie:
Gdyby nie tłumaczenie, książka otrzymałaby szóstkę. Fabuła jednak dalej jest czarująca. Jeśli spodobała Ci się pierwsza część, koniecznie kontynuuj!

Ocena: 5+

Postanowiłam, że nie będę wrzucać plusów i minusów do dalszych części serii.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz