Theme by Kran

5/09/2015

Magnetyczne oczy, pradawna klątwa i miłość - razem stworzyły cud!





Tytuł: Klątwa tygrysa
Seria: Klątwa tygrysa
Tom 1
Autor: Colleen Houck
Wydawnictwo Otwarte
Rok wydania: 2012
Liczba stron: 360



   Kelsey Hayes to zwykła nastolatka, która nie różni się niczym od innych dziewczyn. Może oprócz tego, że jej rodzice zginęli w wypadku i teraz mieszka z Sarą i Mikiem - jej zastępczą rodziną. Dziewczyna postanawia zatrudnić się gdzieś na 2 tygodnie - w ramach kursu. Jedyną ofertą jest cyrk Maurizio, więc nie tak źle! Jedyne, co ją niepokoiło to... opieka nad tygrysem. 
   Kelsey bardzo polubiła tygrysa. Czyta mu poezję, nocami rozmawia z nim. Nawet nazwała go pieszczotliwie - Ren, bo na imię ma Dhiren.
   Aż w końcu do cyrku przyjeżdża niejaki pan Kadam, który zamierza odkupić tygrysa i wypuścić go na wolność. Ok, tylko do parku narodowego, ale to i tak wolność w porównaniu do klatki. Prosi Kelsey, aby pojechała z nim. Problem w tym, że park znajduje się w Indiach. Super! Świetna propozycja.
   Już w Indiach Kadam tłumaczy jej wszystko. To, że Ren jest indyjskim księciem zaklętym w tygrysa. To, że tylko Kelsey może go z tego wyciągnąć. Już to przyprawia nastolatkę o dreszcze, a co dopiero pojawienie się drugiego tygrysa... Przed nimi cztery dary, mnóstwo przygód i miłości!


   Już pierwszy rozdział mnie zaciekawił. Potem już tylko lepiej - wartka akcja, świetna fabuła. Nie mam nawet nic do zarzucenia wątkom miłosnym, które świetnie wplatają się w fabułę i... osobowość głównej bohaterki, jej samoocenę. Bardzo spodobały mi się szczegółowe opisy, dzięki którym mogłam wyobrazić sobie wszystko. Rena też :D

Cudowna okładka. Podobno nie powinno się wybierać książki na podstawie okładki, ale nie trzymam się tego. Colleen chyba zna jakichś świetnych grafików! Piękny tygrys i te błyszczące wzory! Kocham błyskotki. ;D Tekst ma idealną czcionkę i rozmiar. Oprawa graficzna to cudo.

Podsumowanie

Z całą pewnością mogę stwierdzić, że "Klątwa tygrysa" jest najlepszą książką, jaką czytałam, a czytałam i dużo.  Podczas gdy niektóre momenty zapierały dech w piersiach, inne wywoływały na mojej twarzy szeroki uśmiech. Polecam ją wszystkim!

+ Fantastyczna, ciekawa, oryginalna fabuła.
+ Wartka akcja.
+ Interesujący wątek miłosny.
+ Piękna okładka i jedna z najlepszych czcionek.
+ Wciąga, i to bardzo!

Ocena: 
6! Nic innego dać nie mogę.

Zapraszam do komentowania - jak podobają Wam się moje recenzje?
Miłej niedzieli! :)


   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz