Theme by Kran

5/03/2015

Podsumowanie Kwietnia :3

Dopiero co robiłyśmy podsumowanie marca, a tutaj już maj do nas zawitał :) 
W tym miesiącu nasz blog:

~ Zyskał nową blogerke - Ake

~ Pożegnał Wiktorię, która założyła własny blog - klik

~ Miał ponad 2 400 wyświetleń :)

~ Opublikował 10 recenzji:

~ Nadal szuka blogerki do zespołu, jeśli jest ktoś zainteresowany niech pisze na mój e-mail j.m.k.janas@gmail.com

~ Dostałyśmy nominację do Liebster Blog Award ! :3
A u mnie (J.M.K.)  :

~ Udało mi się wygrać w dwóch konkursach :3 Wygrałam książkę pt. "Fanaberia" Łukasza Kotkowskiego na blogu Artemis-Shelf. Recenzje książek z pazurem. Postaram się niedługo zamieścić jej recenzje, niestety do tej pory nie miałam okazji sie za nią wziąźć. Prócz tego zdobyłam przepiękną bransoletkę od firmy By ilo w konkursie prowadzonym na blogu Aknezz. Bransoletkę podarowałam swojej przyjaciółce, która bardzo ucieszyła się z prezentu. Wróciła już ze szpitala, niestety operacja nie przyniosła efektów. +/-

~ Pisałam testy gimnazjalne. Poszło mi całkiem dobrze, myślę że nie będę mieć z niczego poniżej 60%. Z rozszerzonego angielskiego wyszło mi aż 92% ! Dla mniej zorientowanych, testy zostają w szkole, wysyła się tylko kartę odpowiedzi. Mam tylko nadzieję że uda mi się dostać do wybranego liceum :) +

~ Za nic nie mogę sie nauczyć czyścić okularów :c -

~ Przeczytałam tylko 4 książki ! Postaram się poprawić. W dużej mierze to dlatego że wkuwałam do testów ^-^ oraz dlatego że postanowiłam przeczytać Hobbita, który jest co prawda bardzo ciekawą lekturą, niestety sposób w jaki została napisana sprawia że czytanie jej jest męczące i ślęcze nad nią już drugi tydzień, a to zdarza mi się naprawdę rzadko :/ -

~ Moja grupa taneczna z MDK miała 3 występy, które były bardzo udane. +

~ Moja grupa plastyczna w MDK dostała propozycję od liceum plastycznego żebyśmy zrobili u nich suchoryty. Dostałam już płytkę i narzędzia, ale jeszcze nie znalazłam czasu by się tym zająć :) +

~ Zaczęłam brać specjalne tabletki z hormonami, ze względu na bolesne i długie menstruacje. Dzięki nim czuję się naprawdę dobrze, a po dłuższym czasie ich stosowania będzie jeszcze lepiej :) +

Podsumowanie : + = 4, - = 2 ~ Czyli ten miesiąc mogę zaliczyć do udanych :3
A u Ake :

Przestałam bać się dentysty, przy czym wyleczyłam kanałowo 2 zęby naraz. Jestem z siebie dumna, bo wcześniej popadałam w histerię, kiedy tylko słyszałam słowo "dentysta". +

Uzależniłam się od The Sims :( Ciągle mówię sobie: jeszcze kilka minut! -

Zaczęłam pisać na tym blogu! +

Kupiłam płytę mojego ukochanego zespołu LemON. +

Poznałam dziewczynę mojego kuzyna, ona jest super. :D +

*Ten miesiąc był naprawdę dobry, szybko minął. To jeden z najlepszych ostatnich miesięcy.*

A u Dziewczyny z Gitarą :

~ Nauczyłam się grać piosenkę Ryszarda Rynkowskiego pt. "Jedzie pociąg z daleka" na gitarze

~ Zaczęłam uczęszczać na kółko bibliotekarskie

~ Porobiłam mnóstwo fajnych selfie :3

~ Zaczęłam pisać pamiętnik

~ Pierwsze zakochanie :3

~ Będę śpiewać na rynku miasta :)

~ Uzależniłam się od żelek :D

~ Przytyłam 1 kg :(

Tego miesiąca nie zaliczam do udanych :(

Ps. Podoba wam się jak piszemy podsumowanie w jednym poście, czy wolicie tak jak poprzednio ?

Ps2. Zastanawiam się nad założeniem fanpage na fb, co wy na to ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz