Theme by Kran

6/05/2015

Podsumowanie maja :D

Hejcia! 
Dziś to ja robię podsumowanie miesiąca, czyli Dziewczyna z gitarą. W maju (moim ukochanym miesiącu) zrecenzjonowaliśmy 9 książek:

1. Detektywów para - Jacek i Barbara - Dariusz Rekosz

2. Labirynt Lukrecji - Agnieszka Chylińska

3. Klątwa tygrysa - tom 1 - Colleen Houck

4. Lotta i renifery - Holly Webb 

5. Dzienniki Nikki - Nie tylko o szkole! - Rachel Renee Russell 

6. Klątwa tygrysa. Wyzwanie. Tom 2 - Colleen Houck

7. Szósta klepka - Małgorzata Musierowicz

8. Dwaj mężczyźni i ona - Ewa Nowacka

9. Moja przyjaciółka i i inni wrogowie -  Catherine Wilkins

Co jeszcze się stało na naszym blogu:
~ założyliśmy konto naszemu blogowi na instagramie. Tu macie nazwę: AKSAMITNE_STRONICE_BLOG
~ Zauważyłam, że osłabiła się ilość wyświetleń. :( 
Nadal szuka blogerki do zespołu, jeśli jest ktoś zainteresowany niech pisze na  e-mail założycielki bloga : j.m.k.janas@gmail.com
~ Nasza prowadząca bloga (J.M.K.) postanowiła nie dodawać już recenzji książek. Obecnie tylko zarządza blogiem :\
~ Założyliśmy fanpage na facebooku. 

Co u mnie:
~ Miałam setki tysięcy występów z gitarą :)) +
~ Byłam prowadzącą imprezy MDK - owej +
~ Mam średnią 5.18 :D 
~ Założyłam sobie instagrama (moja nazwa: annabella_xd) +
~ Mam chłopaka !! +
~ Zaczęłam regularnie biegać w celu utraty kilogramów +\-
~ Założyli mi w domu routera :P +
~ Kupiłam sobie "Zniszcz ten dziennik" +
~ Startuje na przewodniczącą szkoły +
~ Byłam w teatrze w Krakowie i widziałam Magdalenę Walach na żywo!! +
Ten miesiąc na pewno zaliczamy do udanych :3 

Ps. Nie mogę dodać, co u naszej ukochanej AKE, bo ona nie ma chwilowo dostępu do internetu. 

Pozdrawiam. 
Dziewczyna z gitarą :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz