Theme by Kran

6/14/2015

Poznajcie Li !


Jak pewnie zauważyliście od dawna na blogu nie pojawiały się posty Ake. Przez jakiś czas nie miała internetu i niestety się to nie zmieni. Sama poprosiła rodziców by odłączyli jej internet, ale nie będę tłumaczyć szczegółów, w każdym razie w związku z tym nie będzie już z nami pisać bloga. Trochę mnie to zasmuca bo naprawdę podobały mi się jej recenzje, a po za tym ciągła zmiana blogerów nie jest dobra dla bloga.
Ale za to zwerbowałam do naszego zespołu nową bloggerke - Li ! Próbkę jej recenzji możecie zobaczyć we wcześniejszym poście, mi się bardzo podobała :3 Mam nadzieję, że zostanie u nas na stałe oraz, że ją polubicie :) Już na wstępie zaproponowała pomysł który bardzo mi się spodobał - pisanie recenzji mang ! Kocham A&M więc jej pomysł szczególnie przypadł mi do gustu, a  przyznam, że sama bym raczej na to nie wpadła. Tak więc co jakiś czas będą się tu pojawiały recenzje mang :D !

2 komentarze:

  1. Witamy nową bloggerkę! Życzę samych świetnych recenzji. Swoją drogą, wrócę z początkiem wakacji. ;) Im nas więcej, tym lepiej!

    OdpowiedzUsuń