Theme by Kran

7/12/2015

Czemu to nie działa, czyli blogger nie chce współpracować...

Cześć misiaki ! Parę osób zwróciło mi ostatnio uwagę na to, iż na blogu nie ma opcji "Obserwatorzy - dołącz do tej witryny", czyli zwyczajnie nie można zostać obserwatorem. Tak więc chyba wypada mi się jakąś usprawiedliwić :) Od kiedy założyłam bloga już parę razy dodawałam ten gadżet, ale niestety nigdy, choć pisało, iż zmiana została zapisana, nie dodało owej możliwości. Przyznam, że nie wiem o co chodzi, za co was bardzo przepraszam :( Podejrzewam, że może to być wina wyglądu strony, a dokładniej szablonu, jednak głowy za to nie dam. Jedyne co mogę na tę chwile zrobić to przypomnieć, że jeśli wejdziecie w swoja listę czytelniczą i tam wkleicie adres bloga to będzie równoznaczne z zaobserwowaniem :3


Ps. Przy okazji zapraszam was na świetny blog z opowiadaniami, a raczej zwięzłą historią zawartą w rozdziałach : zayn-bad-boy.blogspot.comMiałam okazję przeczytać większość z nich i bardzo mi się podobały. Jak wskazuje nazwa strony "Opowiadanie - Zayn Malik" blog ten jest o nikim innym jak Zaynie(chyba tak sie to odmienia?) i tym co się z nim, wokół niego dzieje, z tym że nie jest to odzwierciedlenie jego życia, a zupełnie inna, samodzielna historia. Co więcej wszystko to jest pisane w pierwszoosobowej narracji w formie zmienne, to znaczy całość jest przedstawiana raz z jego punktu widzenia a raz z punktu widzenia niejakiej Amelii. Styl pisania autorek bloga bardzo mi się podoba, więc szczerze was zachęcam do przeczytania.

6 komentarzy:

  1. Fajny blog, ale popracował bym trochę nad wyglądem :3
    Zapraszam do mnie
    https://pawelstolarski.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję i tak też mówiłam, że trzeba zrobić obserwowanych. Blog już polecony i na pewno będę go polecać w kolejnych postach. Świetnie piszecie i bardzo dobrze opisałaś mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. już spokojnie można was obserwować bo gadżet jest widoczny ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania jesteś bardzo pozytywną osobą ;) ! Pozdrawiam Cię i chyba mnie kojarzysz bo chodze na gitarę do MDK i chodzilam do tej szkoły co ty 😊P.S Gratuluję zostania zastępcą przewodniczącej szkoły:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania jesteś bardzo pozytywną osobą ;) ! Pozdrawiam Cię i chyba mnie kojarzysz bo chodze na gitarę do MDK i chodzilam do tej szkoły co ty 😊P.S Gratuluję zostania zastępcą przewodniczącej szkoły:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania jesteś bardzo pozytywną osobą ;) ! Pozdrawiam Cię i chyba mnie kojarzysz bo chodze na gitarę do MDK i chodzilam do tej szkoły co ty 😊P.S Gratuluję zostania zastępcą przewodniczącej szkoły:))

    OdpowiedzUsuń