Theme by Kran

8/19/2015

Nowa bloggerka ! :D

 Li i Dziewczyna z Gitarą świetnie się spisują, jednak myślę, że jeszcze jedna recenzentka nam się przyda. Tak więc zwerbowałam do nas świeżą duszyczkę Sebastiana Michaelis(żeby uniknąć nieporozumień, jest to dziewczyna) - fani Kuroshitsuji z pewnością z miejsca ją polubili ;D Jej kryptonim to Nekromantka. Mam nadzieję, że zostanie z nami na stałe i polubicie ją równie mocno co Li i Dziewczynę. :*

Ps. Zastanawiałam się nad zrobieniem karty "O nas"(lub coś w tym stylu), co o tym myślicie ?

Ps.2. Nosi ktoś z was może okulary progresywne ? Wiecie może ile mniej więcej zajmuje przyzwyczajenie się do takich szkieł ? 

11 komentarzy:

  1. Och, Kuroshitsuji, moja najświeższa miłość *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie :D Sebastian jest cudowny, ale to Grell podbił moje serce :3

      Usuń
  2. Życzę powodzenia i owocnej pracy nowej bloggerce :D Kuroshitsuji świetne anime - wprawdzie dopiero zaczynam i sięgnęłam parę razy po mangę ale widzę, że fabuła podbije moje serce ;D A Sebastian jest jedną z najlepszych postaci :3
    A zakładka byłaby przydatna i jest fajnym pomysłem, czytelnicy mogli by więcej dowiedzieć się o każdej z blogerek :)
    Fajny post i czekam na kolejne ;)
    Pozdrawiam,
    Haniko

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia dla nowej bloggerki, dasz radę :) PS Podoba mi się wygląd bloga !! :) Zapraszam do mnie https://itshim-toon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo nowa bloggerka! Witamy w drużynie, powodzenia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tu pierwszy raz (przybyłam z zapytaj), ale myślę, że pomysł z kartą "o nas" jest świetny. Założę się, że wszystkim czytelnikom waszego bloga na pewno się to spodoba.
    Życzę powodzenia nowej recenzentce!
    http://iwillalwaysloveyou-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia!
    Stworzenie kary "O nas" to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś o anime, już kocham tego bloga <3 Życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń