Theme by Kran

8/20/2015

Witajcie!

Cieszę się niezmiernie, że tak ciepło mnie tutaj przyjęliście :)

Zanim zaczęłam pisać ten post, zastanawiałam się jak powinien wyglądać mój pierwszy wpis i czy powinien zawierać recenzję. W ostateczności stwierdziłam, że najpierw powinniście mnie trochę poznać ;)  


To tak na wstępie ;)
Muszę wam opowiedzieć o moim "zakupoholiźmie książkowym".
Otóż jestem uzależniona od kupowania książek. 
Przez to nie jestem w stanie na nic uzbierać kasy, bo wszystko wydaję na książki :P
Moje półki aż się uginają pod ich ciężarem :D
Ale dzięki temu mam pewność, że nie zabraknie mi materiału do recenzji ;)
Na początku musiałam przejrzeć archiwum tego bloga by mieć pewność, że nic się nie powtórzy.
Jeśli chodzi o kategorię to w większości będą to thillery i kryminały, ale nie dajcie się zwieść pozorom bo innych też nie zabraknie :)
Na pewno wielu z was słyszało o akcji na fb "Przeczytam 52 książki w 2015 roku".
Zobowiązuje to uczestnika do czytania jednej książki tygodniowo.
Biorę udział w akcji, ale jakoś nie najlepiej mi idzie, bo do końca roku zostały 4 miesiące a ja przeczytałam dopiero 10 książek :(
Mam zamiar w roku szkolnym nadrobić, oczywiście nie uda mi się dobić do 52, ale np. 20 książek to już będzie (jak na mnie) bardzo dobry wynik :)



Recenzji tych książek (i mang) możecie spodziewać się w następnych tygodniach.
Wybrałam je całkowicie losowo, ale nie martwcie się inne też będą :)
Moją ulubioną  jest książka Zorana Drvenkar'a pt. "TY", jej recenzję dodam w następnym poście :)
Te książki, które widzicie na zdjęciu to 1/8 tego co mam, i muszę się pochwalić, że te wszystkie przeczytałam :) Jeżeli znajdziecie coś, co wam się spodoba i nie możecie doczekać się kiedy pojawi się recenzja tej właśnie książki to napiszcie w komentarzu jaką byście chcieli ;) 


Ja już uciekam pisać kolejny post ;)

                                                                                                                   Nekromantka

7 komentarzy:

  1. Witamy! Też jestem tu dosyć świeża. Życzę ci powodzenia! ;*

    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie zabieram się do czytania twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś ciekawą osobą. Cieszę się, że do nas dołączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie http://kasiblogomsp.blogspot.com/ Fajny post ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurde, chyba jestem do Ciebie podobna xD

    OdpowiedzUsuń