Theme by Kran

12/31/2015

TAG "Nadchodzi zima"


Zbliża się zima(tak, ja nadal w to wierzę !), więc przygotowałam dla was zimowy TAG :D Tu macie link do bloga na którym go znalazłam : Klik. Mam nadzieję, że się wam spodoba i odegna złe myśli związane z zimą(szczególnie te związane z brakiem śniegu).



 ŚNIEG - Kiedy spada na ziemię świat od razu robi się piękniejszy, ale gdy sypie zbyt długo, zaczyna być dla nas uciążliwy i denerwujący. Książka, o której zmieniłem zdanie podczas czytania to...


J.M.K. : Z pewnością, choć pewnie fani mnie za to zabiją, wytypuje tu cykl książek o Harrym Potterze. Pierwsze 4 tomy dosłownie połknęłam, ale przy 5 zaczęłam się nużyć i zakończyłam na tym swoją historię z Hogwartem.
Dziewczyna z Gitarą : Wspomnienia niebieskiego mundurka. W tej lekturze jest strasznie dziwny język, dlatego już po 10 stronach odłożyłam ją na moją mini-biblioteczkę
Li :  Hm... Chyba "Ania z Zielonego Wzgórza". Byłam do niej dość sceptycznie nastawiona (podobnie jak do wielu lektur), ale po przeczytaniu kilku stron, nie mogłam się oderwać i nawet sięgnęłam po druga część.
Sebastian Michaelis : "Ludzie czy bogowie" (Dariusz Kortko, Krystyna Bochenek) oraz "Rytuał" (Mo Hayder). Obie te książki wydawały mi się na początku świetne, jednak z czasem robiły się nudne :(

BAŁWAN - Przyznajcie, że lepienie go z całą rodziną jest bardzo zabawne. Książką, którą mogłabym przeczytać z całą rodziną jest...


J.M.K. : Ostatnio trafiłam na rozbrajającą pozycje - "Tak trudno być mną". Niestety nie pamiętam autora, ale przecież od czego macie ciocie google kochani :D Zdecydowanie polecam ją każdemu, świetnie poprawia humor.
Dziewczyna z Gitarą : Opowieść wigilijna.
Li : "Mikołajek". Tak, "Mikołajek" jest super. Uwielbiam "Mikołajka" i kropka.
Sebastian Michaelis : Nie mam takiej książki. 

ŚWIĘTY MIKOŁAJ - Jak wszyscy dobrze wiemy przynosi niesamowite prezenty. Książka, którą chciałabym dostać to...


J.M.K. : "Kochani, czemu się poddaliście?". O tej książce ostatnio jest głośno i z chęcią bym ją przeczytała.
Dziewczyna z Gitarą : Chciałabym dostać jakiś dramat albo przygodę. Byleby ładnie pachniała xd
Li : "Chudą" Judith Fathallah, ale po angielsku. Polskie wydanie mi się nie podoba...
Sebastian Michaelis : Emm... Wszystkie? :D Teraz poluję na drugi i trzeci tom "Więźnia Labirytu" (Gdyby ktoś znalazł we Wrocławiu miejsce gdzie można tanio je kupić to proszę o komentarz, bo w tym miesiącu już zbyt dużo wydałam :D )

ŚNIEŻKA - Uderzenie nią boli i nie należy do najprzyjemniejszych rzeczy. Książka, która wywołała we mnie silne emocje to...


J.M.K. : Hmmm.... jest wzmianka o tym że nie należy to do przyjemnych rzeczy, więc to raczej musi być książka która pozostawiła nieprzyjemne uczucie. W takim razie niech to będzie książka pt. "Cmentarz Zwierząt". Pewnie niektórzy pamiętają, jak pisałam że nie pamiętam czy mi się podobała czy nie, jednak wiem że czułam się zgorszona końcem powieści, w której wskrzeszone dziecko morduje. Całość była faktycznie straszna i budowała napięcie, ale jednak to dziecko... dla mnie, fanki horrorów, to jednak było ciut za wymyślne.
Dziewczyna z Gitarą : Lato opowieści pani Summers. Ciągle sie zastanawiałam co będzie dalej, czy zdążą uciec... Jednym słowem przeżywałam wszystkie sytuacje z bohaterami.
Li : "Chłopcy z placu broni". Nie wiem, czy przy czytaniu jakiejkolwiek innej książki tak bardzo ryczałam ;-;
Sebastian Michaelis : Hmm, wszystkie książki na swój sposób wywołują we mnie emocje. Nie potrafię sprecyzować książki, która najbardziej na mnie działała, ponieważ w trakcie czytania lubię wyobrażać sobie różne historyjki niekoniecznie związane z akurat tą książką xd.

JAZDA NA SANKACH - kochają ją wszystkie dzieci. Książka, którą uwielbiałem będąc dzieckiem to...


J.M.K. : Pisałam to już nie raz, ubóstwiam i ubóstwiałam "Małego Księcia".
Dziewczyna z Gitarą : Opowiadania o Martynce pani Chotomskiej. Do dziś pamiętam domowe ciepełko, kocyk z Kubusiem Puchatkiem i słodki głos mojej mamy. Ahh... Te dziecięce lata...
Li :  Uwielbiałam (i nadal uwielbiam) wszystkie książki Astrid Lindgren.
Sebastian Michaelis : "Doktor Dolittle i jego zwierzęta"

 GORĄCA CZEKOLADA - Rozgrzewa nas, kiedy przychodzimy do domu przemarznięci po szaleństwach na śniegu. Książka, która ma dla mnie wartość sentymentalną to...


J.M.K. : Bajki braci Grimm, miałam taką grubą książke, która zawierała cały zbiór ich bajek. Mama zawsze nam ją czytała przed snem.
Dziewczyna z Gitarą :  Dla mnie każda książka wiąże się z jakimiś wspomnieniami i ma jakąś wartość. Na przykład przy wypożyczaniu "Czarnego serca" w bibliotece, poznałam teraz już moją najlepszą przyjaciółkę <3
Li :  "Harry Potter". CÓŻ ZA BRAK ORYGINALNOŚCI!
Sebastian Michaelis : "Milczenie owiec" Thomasa Harrisa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz