Theme by Kran

4/01/2015

Podsumowanie miesiąca

Mamy dzisiaj 1 kwietnia więc zrobie wam szybkie podsumowanie miesiąca. 


W Marcu przeczytałam:
1.Wicked. Życie i czasy złej czarownicy z zachodu - Gregory Maguire
2. Harleqin. Ucząc się miłości - Rosemary Hammond
3. Harleqin. Mąż z ogłoszenia - Day Leclaire
5. Monument 14. Niebo w ogniu - Emmy Laybourne
7. Morze Spokoju - Katja Millay
8. Seria niefortunnych zdarzeń. Przykry Początek - Lemony Snicket
9. Trzy metry nad niebem - Federico Moccia
10. Madoka Magica. The different strory. Puella Magi (Manga)
11.  Morderstwo na polu golfowym - Agatha Christie
12. Zło czai się wszędzie - Agatha Christie


U mnie:

 1. Znalazłam pare naprawde ciekawych blogów, które zaczełam regularnie czytać.

2. Zaczełam brać udział w konkursach blogowych.

3. Zaprzestałam diet. Wcześniej właściwie non stop na jakiejś byłam, przez pewien czas byłam nawet 
motylkiem.

4. Wygrałam w comiesiecznym konkursie na tym blogu. Zachecam do udziału ^-^

5. Stwierdzono u mnie dalekowzroczność. Mam w obu oczach wade +1 i musze nosić okulary do komputera i czytania :C

6. Byłam na warsztatach z wiklinu.

7. Kupiłam sobie suche pastele i wychodzą mi cudaczne malunki.

8. Kupiłam serie książek Agathy Christie o Herkulesie Poirocie.

9.Uzależniłam sie od kakao :3

10. Wróciłam do obgryzania paznokci :( Ma ktoś na to jakiś sposób ?

J.M.K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz